Nov 22, 2007

Så er vi på banen igen...

Endelig har jeg fået taget mig sammen til at føre blogdagbog... Det kommer nok til at handle mest om hverdag, strik og hvad jeg nu ellers får tiden til at gå med. Skulle der snige sig nogle stavefejl ind så ved jeg at mor er på pletten med at rette mig...ha ha ha
Vi har det godt alle sammen. Det nyeste er at Elisabet er flyttet hjemmefra. Det var en nødvendighed da hun skulle på handelsskole i Reykjavik. For katten da hvor vi savner hende, men hun har det godt dernede og i skolen går det udemærket. Jon passer sine klavertimer, korsang og svømning til ug. Maria...tjah det er svømning lige for tiden. korsangen er røget ud, man er vist lidt for genert til at stå og synge for andre. Gisli styrer gården med sikker hånd og dyrker fodbold. Mig....ja jeg strikker og strikker og så går jeg da også på arbejde...! Nok for nu. Det var jo bare en prøve. Hyg jer....

3 comments:

Anonymous said...

Rigtig dejligt at se i har det godt og tillykke med bloggen :O)
Homepagen er allerede føjet til favoritter. Stort knus fra Dott.

Unknown said...

Jeg kan godt forstå det Gisli elsker fodbold men jeg kan ikke forstå hvorfor du kan ikke lide fodbold.

Med kærlig hilsen

Arnar I.

Anonymous said...

hæhæ