Jun 14, 2008

Min søsters børn,nej jeg mener....

...niecer og nevø glæder sig til at se hende.....hun kommer på mandag! Jeg glæder mig også helt vildt. Jeg spurgte et par gange hvorfor hun dog ikke bare kom herop i stedet for til Grækenland.... Hun bestemte sig i går, ja og bestilte i går. Sådan skal det være, ikke tænke for meget over tingene bare slå til. Ligesom mig og mine skokøb!!!! Hey ikke nok med det så kommer Hanne fra Torfustadir også på mandag :o)

Det er international udestrikkedag i dag. Men det har jeg jo sagt før. Vi var vel omkring de 20 damer altså. Det var bare hyggeligt. 25 grader i skyggen jeg mener solen. Jeg nåede da at blive rød og ja jeg strikkede som en vild, ja og lærte lidt nyt hvilket bliver brugt så meget som jeg kan!!! En spurgte om jeg ikke arbejder i sommerferien for jeg så temmelig afslappet ud i forhold til de sidste 2 somre. Bare så I ved det så nyder jeg at lave "ar ein ski" og dælme nei om jeg skammer mig over at indrømme det. Har ikke fået gang i min strikkemaskine endnu :o( det må jeg ha gjort noget ved.

Var lige inde på min mekanikers side. Det er godt at kikke derind engang imellem. Det minder bare een om at køre fornuftigt. Utroligt at der kom nogen levende ud af skroget af en bil som han tog billede af i går....helikopter og hele molevitten....

Jeg smutter lige....ind at strikke....

No comments: