Jun 12, 2008

Ungerne er kommet...

...hjem! Men inden de kom er her sket ens masse. Vores seng blev smidt ud og da den nu var kommet ud så trængte væggene til at blive malet og da der var blevet malet trængte værelset til nye gardiner.....ja og jeg kan blive ved.....nye væglamper og natborde.

Fik strikket en halsedisse bare for sjov....dem skal jeg lave flere af til julemarkedet. Blev færdig med nederdelen til fasteren heroppe og nu er jeg ved at strikke en islænder med hestesko og heste på....på bestilling. Og så har jeg en vest der skal startes på og det har jeg tænkt mig at gøre på lørdag for da er det international udestrikkedag og da skal jeg sidde på Laugarbakka med en kold i den ene og 2 pinde i dem begge!!!

I fredags tog vi til Laugar og besøgte Ella og Siggi. Det var ren afslapning og jeg nød det i fulde drag. Det er et sted jeg varmt anbefaler til overnatning og gåture ja og bare alt.

Søndag var jeg hjemme....sæt kryds i kalenderen du!

Mandag hentede vi ungerne i Keflavik....mand det var godt at få dem hjem. De havde haft en virkelig go ferie. Godt vejr og havde mødt en masse hvis ikke de fleste af familien.

Igår tog jeg ud at trave med en del af dem jeg arbejder med og vi tog en tur på 2 1/2 time. Vi gik fra Kolbeinså ved vandet. Fyldt med skær, sæler...jamen bare pragtfuld udsigt og skidegodt vejr. Der er fastsat en travetur i hver uge så jeg tager med så tit jeg kan.

Slutter for denne gang....Kalli kommer og spiser omlidt. Hann traktorer et eller andet sted her omkring.... Veller

No comments: