Jul 9, 2008

*

*På mit natbord ligger Søstrene Lindeman efter Synnöve Christensen

*Vaskekurven er tom!

*Brødmaskinen er ved at være færdig med at bage fuldkornsbrød...

*Yaris er på værksted hos min mekaniker.

*Jeg har fri de næste 2 dage ;o)

*Aftensmaden bestod af Skinke og spinattærte....mmmm godt

*Jeg strikkede en bluse færdig i går og venter på håndlavede knapper fra far...

* Håber vejret bliver godt i morgen igen.

*Et nyt mønster til islandsk sweater er bestilt så det skal tegnes i morgen og afleveres på fredag.

*Min husholderske(Gudrun Helga) tager en uges fri fra imorgen aften af...ikke godt!

*Vi høster som besatte...

*Jon er flyttet op i sommerhuset et par dage.

*Har lige overtalt mor til at strikke lidt for mig....det var nemt nok:o)

*Jeg skal sove lige indtil jeg vågner i morgen!

*Nat nat

No comments: