Jul 12, 2008

Da jag satte....

trampolinen der hvor der er mest læ mistede jeg en del af min udsigt ud til stalden. Normalt ville det ikke sætte mit p.. i kog, men lige nu kom der en motorcykel kørende og det er aldrig sket før i de 18 år at jeg har boet her. Ja og alt den herlighed kunne jeg ikke se for trampolinen!

Ellers forholder jeg mig helt roligt og tager en slapper på et kvarter... Jeg tog Maria og Rannveig med over til Bordeyri i går for at hente min bil. Fik den fine fornøjelse at køre en suzuki swift derover. Den var ikke så vou endda, men jeg holder mig til toyota. At komme til Bordeyri er ligesom at komme hjem....... Jeg fik da hilst på en masse og besøgt et par stykker. Pigerne legede nede ved fjorden. Maria spurgte om vi ikke skulle kigge ind i butikken men den har desværre ikke åbent længere. Beboerne derover har omkring 45km til nærmeste butik så man kører ikke lige efter 2 l mælk for sjov. Omkring d.20.august starter jeg derovre igen. Det bliver sq dejligt at få mit køkken tilbage!!! Nå men jeg fik da yaris tilbage i bedre stand end den var. En gummiliste omkring forruden havde løsnet og skulle limes. Min mekaniker syntes ikke at det var nogen god ide at bruge hobbylim så.......

Det pisregner og jeg skal grille lige omlidt, så bliver jeg jo våd! Mens vi snakker om vejret....jeg fandt læ ved huset i forgårs morgen. Jeg åbnede bagdøren og plantede en havestol ved den. Der sad jeg og tog sol, det passer lige til en person! Godt jeg ikke havde veninder til kaffe for de skulle ha siddet ude i blæsten he he he.

Søstrene Lindemann ligger stadig på mit natbord! Og nu går jeg ud at grille....

Pas på jer selv...

2 comments:

Anonymous said...

Håber du huskede dit orange grill-regntøj... Hanne

pallilitli said...

Já. Þetta var skemmtileg Borðeyrarsaga :-)

Kveðja frá Danmörku,
Palli Bessó.