Feb 19, 2008

Så er de...

...par fester overstået. Det gik jo fint det hele og lattermusklerne tog skade....mand hvor der blev grinet. Jeg var kun på dansegulvet en enkelt gang og da fik jeg en glædelig nyhed, men den venter vi lidt med at fortælle. Søndag var jeg helt kokset men gudskelov havde jeg ikke ondt i håret for jeg drak intet. Ja eller meget lidt. Så lidt at det er helt til grin faktisk, men jeg morede mig godt alligevel.

Sonja, jeg skulle hilse fra.....ja, det kan jeg ikke huske, men jeg kommer nok på det ;o). Synes du ringer så sjældent du må jo ha travlt. Har du sendt pakken.. Dit barnebarn spurgte så......

Ved ikke rigtigt om der er nogen i familien der tager til udlandet i påsken....vi får se. Jeg har ikke bestilt billetter til DK endnu men det sker vel snart. Sanne trøje er ikke færdig endnu. Hvad fanden får jeg tiden til at gå med jeg når jo ikke en disse. Næste weekend skal vi til Reykjavik. Tandlægebesøg, købe garn, biograf, familiebesøg og forhåbentlig afslappelse. Allerede nu glæder jeg mig til at være hjemme en weekends tid og lave lige præcis ingenting.

Sidder lige og tygger et par ruller af et eller andet mexikansk med kylling i fra Daloon. Det er ikke det værste jeg har smagt meeeen heller ikke det bedste. De lå og skreg på mig ude i butikken så... På arbejdet i dag lavede jeg fiskesuppe med kuller, løg, grøn peber, ananas, flødeost, rejeost og fløde og så var der flutes til. I morgen i husgerning skal vi lave bbq kyllingebryst med kartofler og salat til. Og så skal børnene bage bananmuffins til.

Jeg glæder mig som jeg ved ikke hvad til jeg skal ned i Alafoss og købe garn. Alle de farver og alle slags garntyper det er bare lækkert. Men jeg tager afsted alene for der er vist ingen der gider at vente på at jeg skal rundt og røre ved det hele.

Tro det eller ej...jeg skal ind og strikke..ha det...





1 comment:

Anonymous said...

Hejsanpådeisan, Anita og tak for sidst. Þorrablótið var helt fint og det var fedt at snakke med dig igen.... og opfriske lidt min ordforråd :-) Vi måske ses næste gang i réttir næste efterår.... måske før. Stor knus, Ingunn.