Feb 26, 2008

Sidste weekend...

....var vi i Reykjavik. Tog afsted fredag formiddag og kom hjem over middag søndag. Tandlægebesøg med Maria og Jon, ja jeg kan sige så meget at det tager omkring 3 år med Jon og koster omkring det samme som 6 tyre på kødkroge. Men ved I hvad, vi tager det som det kommer og med et smil. Det fik mig nu til at tænke på at jeg tog også til Svendborg til tandlæge i nogle år. Ja jeg blev jo kørt, for jeg ville ikke tage bussen derned alene. Tante Inge kørte mig et par gange. Ja hvad hun ikke har gjort for mig....sovet på gulvet så jeg kunne sove hos morbror, ja hvad var jeg, 3-4 år gammel.....hæklet både ponsjo og net til mig for jeg syntes at hun var smart i hendes ponsjo og så ville jeg jo også ha en. Jeg har den endnu! Nå, nu kom jeg lidt på afveje igen...

Lørdag blev brugt til et smut i Alafoss og købe lidt uldgarn og så tog vi ellers på familiebesøg. Vi startede i Gardabær, så Bergstadastræti og endte i Grafarvogi. Børnene tog med Elisabet i biografen og i en kæmpe legetøjsforretning som har stået på Marias ønskeliste længe. Vi lavede faktisk ikke andet end at spise hele lørdagen.

Søndag tog vi hjem tidligt for jeg skulle møde op ude på Hvammstanga kl.13.30. Der skulle tages mål til folkedragt og kigges på stofprøver. Jeg glæder mig helt vildt til at begynde at sy dragten.

Jeg fik strikket Sanne´s trøje færdig på turen og idag var jeg ude og aflevere den til lynlåsisætning. Ja jeg kan sq godt sætte lynlås i selv, men det er nemmere at lade andre om det.
Påskeferien skal bruges til at komme igang med strikkemaskinen. Så har jeg nogle dage hvor jeg ikke skal noget andet end at strikke.....det bliver fedt...

jeg skal i seng.....natter

No comments: