May 18, 2008

Jeg er færdig som popsanger....

....jeg mener færdig med at sy min folkedragt. Men jeg kom til at bestille stof til en skjorte og et forklæde mere. Godt at ha lidt at skifte med. Den er bare flot....så flot hvis jeg selv skal sige det.

*Børnene tager hjem på ferie d.26.maj og kommer hjem igen d.9.juni. He he hjem er vist både her og der. Men de glæder sig helt vildt og det gør mormor og morfar også har jeg hørt.

*En gammel skipper og hans kone ringede forleden og spurgte hvor han kunne købe en hest. Ska der stå hestehandler på mit visitkort også... Nej jeg fandt en adresse til dem lige 8 km herfra som de kan kontakte. Håber de finder en hest der lige præcis passer til deres børn....ellers kan de jo spise den. Det ville jeg gøre.
Jeg mener altså ikke at han er gammel ham min gamle skipper, men altså en gammel ven.

*Til lykke med din nye dyt Karsten ;o)

* Tandlægen heroppe får også snart en ny dyt for jeg skal ud til ham i morgen og jeg plejer at betale en mindre formue...

*Trampolinen er blevet sat op men ikke sat fast, så ved det første sus så letter den. Ska jeg lade børnene sove på den så den ikke letter...

*Faktisk har jeg købt de første ting til en folkedragt til Maria og lige nu er jeg ved at øve mig i at sy visse sting som jeg selvfølgelig ikke ved hvad hedder på dansk. Men altså der hvor mine snoede blomster sidder der skal der sys på hendes i stedet.

*Læmningen er startet hvilket betyder at min fryser kommer til at bugne af lækre lammekøller til efteråret.

*Det regner...

*Svigerfar bliver 80 i morgen. Til lykke til lykke

*Der er en ting som jeg har ønsket mig i mange år....Far har et! Ruth Lillian har et! Skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal..... Jeg må tænke over det.

*11 arbejdsdage tilbage i skolen. Ved ikke hvordan jeg skal overleve i så mange uger uden at se dem derovre.... Men jeg har da et par vagter på sygehuset så det går jo nok.

*Vi skal overhovedet ikke snakke om hvordan jeg får/har det når børnene er i DK og jeg er her....det bliver en drøj tid mand....men de kommer da hjem igen ;o)

*Godnat....jeg smutter

2 comments:

Anonymous said...

Jeg skrev lidt iden næste :o)

Anonymous said...

Altså børnenes moster glæder sig nu også, til at de kommer hjem ;)
Jeg har det lige præcis på samme måde med det som både far og Ruth Lillian har... Jeg synes du skal gøre det... Vi snakker om det som Karsten også har, ikk ???