May 27, 2008

Vi kørte hjemmefra i...

...morges kl.9....vi nåede ikke længere end op til leddet så måtte jeg vende om og hjem igen. Glemte mine solbriller! Så gav vi den gas i yaris og kørte til Reykjavik. Fin tur den. Vi stoppede i Gardabær og tog David med og så afsted til Keflavik.... Hvad vi skulle der... Jamen børnene tog da på ferie i dag hos mormor og morfar. Mit lille hjerte havde det dælme lidt skidt da jeg efterlod dem i Keflavik...men da jeg er en voksen qvinde så måtte jeg jo lige stramme mig op ikk.... Jeg har sendt mange gode og varme tanker til piloten, for de landede til tiden og helt uden problemer i Billund. Var det bare mig der skulle et smut hjem.....jeg kan lige mærke den specielle følelse jeg fik når jeg kørte ind i Bagenkop hvergang jeg kom hjem på ferie....

Jeg har fri i morgen så jeg har tænkt på at sove ud....ihvertfald til kl.8!!!! Jeg går i seng nu...det var bare lige det jeg ville sige...nat nat.

3 comments:

Anonymous said...

Jeg må indrømme at jeg syntes at det er utroligt at du kom hele vejen til Keflavík så længe at du var på Yaris :o)

Anonymous said...

Du hævner dig nok hvad....fra dengang du var ude at køre og jeg sendte din far en sms med at du havde bakket ind i min bil he he he he he

Anonymous said...

ork ja hævnen er sød :o)