May 4, 2008

Go´ morgen...

...så har jeg læst alle nyheder der er værd at læse. Drukket et par spande af te og nydt den rolige morgenstund. Jeg kan simpelthen ikke sove længe længere. Så må man jo bare stå op og lave noget fornuftigt, hvilket jeg jo altid gør.
Jeg fik den gode ide i går at tage Jon og Maria med til Borganes og så fik de lov til at invitere hver sin kammerat med og så var den bil fyldt op. Det var bare godt vejr og børnene nød at være ude at svømme....ja det gjorde jeg da også. De sagde aldrig et muk imens vi var i butikker og de gik bare og kiggede på det de havde lyst til. Da vi kom hjem fik Maria en veninde til på besøg og de overnattede begge. Ja + Jon har en til at overnatte. Jeg måtte kigge et par gange til de 3 tøser i aftes for de snakkede og snakkede men det var alt for højt..de faldt da i søvn til sidst.
På programmet i dag er der en kedelragt der skal repareres, en cowboyjakke der skal pyntes og mit forklæde der skal sys færdigt. Håber jeg når det hele. Bage vafler og kanelsnegle. Vasketøjet ligger og venter og hvad vi skal ha til middag har jeg ingen anelse om...leverpølse vel!
Jeg ville bare lige sige hej, jeg skriver igen hvis jeg har noget fornuftigt at fortælle.....ja så kan det jo vare længe inden der sker noget!!!

6 comments:

Anonymous said...

Måske man kan bestille vafler med flødeskum og rabarbergrød, også med flødeskum, til man kommer?
Hanne

Anonymous said...

du fik min link ikke også

Anonymous said...

Hanne: Mand hvor er du heldig at jeg har rabarber!!! Men hvad kunne du tænke dig at spise inden vi kommer til desserten? Hvornaar kommer du?

Jónas: Jo jeg har faaet den men jeg har ikke gjort noget ved det endnu. Den skal nok komme herind. Hvornaar faar du sommerferie?

Anonymous said...

Jamen hvad vil jeg have at spise? Det tænker jeg lige lidt over....
Jeg kommer fra d. 16 - 28/6, så det må jp blive når du lige har tid....
Glæder mig.
Hanne

Anonymous said...

sommerferie er en fjern ting for mig :o) men hvis du mener fra skolen sobliver det et sted mellem 6. og 12. juni at ferien begynder og den slutter 10. september

Anonymous said...

Du er kanonheldig....saa kan du tage i göngur!!!!