Mar 1, 2008

Dit og dat....

Strikkerier...
* Jeg har gang i en, ja hvad hedder det, en lukket vest. Hedder det en slip over eller hvad? Ihvertfald mangler jeg få omgange...Enten er den til mig selv eller bliver sat til salg...
* Sandra skal ha en vest i fødselsdagsgave og den er jeg også begyndt på...
* I går begyndte jeg på en vest til Jon med dødningehoveder på...sejt...
* Sannes trøje er helt færdig nu skal den bare sendes.
* Jeg købte garn til lækre strømper som eksperten i strømpestrik(læs Sonja) skal strikke for mig.
* Endelig har jeg bestemt mig til, hvordan min egen trøje skal se ud.
* Jeg har stadig et lyserødt halstørklæde på pindene!!!

Det daglige...
* Tandlæge med Jon i går i Reykjavik.
* Akupunktørbesøg for mig i går...det var anderledes....
* Jon og jeg overnattede hos Elisabet.
* Idag skal vi ud at se den nye kostald hos Kalli og Valgerdur.
* Maria snoede garanteret sin far om sin lillefinger imens Jon og jeg var i Reykjavik.
* Her ligger sne, det er glat men solen kigger da frem hveranden dag!
* Endnu engang er der nogen der har flyttet rundt på møblerne inde i stuen....
* Der er Eastenders på BBC men fjernsynet er optaget sååååå......
* Sofaen er også optaget...

Maden...
* Stegt lever hele ugen...

Jeg går ind og strikker...

I må ha det....

1 comment:

Anonymous said...

Bara innlitskveðja til þín. Gangi þér vel með strikkeriet... :-)
Kv. Linda Lea