Mar 14, 2008

Maria har et problem med...

...oprydning! For nogle dage siden ryddede hun op i sin brors skab, lagde hans tøj sammen og pænt på plads. Lige nu er hun inde i garagen og rydde op. Ja det er så sandelig ikke mine gener der er på spil. Men det kunne jo være at de kommer lige fra hendes mormor!!!! Det er i hvertfald mig en gåde, hvorfra hun har interressen.

Den røde spencer er strikket færdig og solgt! Jeg er lige ved at være færdig med nr.2. Sikke mange rester jeg har at gøre med...dejligt.

Børnene og jeg har fået påskeferie og Elisabet kommer hjem i morgen. Konfirmation, påskebingo, tur til Reykjavik, gæster, strik og flere er på programmet. Hvad der IKKE er på dagsordnen er den forkølelse...hals...et eller andet, jeg kan mærke der er på vej. Faktisk burde jeg ha en medalje af min arbejdsgiver, for at vælge min ferie til at være syg i!!! Som om man har et valg... Men altså sådan som her florerer sygdom lige for tiden, så er det da et under hvis nogen slipper helt.

Facebook stjæler ens tid men alligevel er man i kontakt med familiemedlemmer, gamle venner og bekendte. Har du tjekket det Dorte... Ja og Hanne. Ellers tænker jeg tit på hvem der læser alt det her vås... Her er jo ingen gæstebog men kommentarer kan bruges til det samme. Ja så er der MSN... skype og garanteret noget mere som jeg ikke har forstand på.

Der er søskende komsammen hos mor og far denne weekend. Ja der mangler bare lige mig som der jo så ofte har gjort. Nogle gange er det dælme træls at bo så langt fra sin familie. Nå det kan ikke nytte noget at klage..det er jo mit eget valg.....men alligevel. Håber de får en hyggelig weekend med masser af god mad. Tror faktisk at jeg burde finde et par billeder af hele den pukkelryggede og smide ind...når jeg får tid ;o)

Nat nat...

1 comment:

Anonymous said...

Hej Anita. Nej kender ikke Facebook. Fortæl lidt om det hvis du har lyst... og jeg læser jævnligt på din blok, savner selvfølgelig mere kontakt begge veje. Men det er rart at høre nyt fra dig af og til. Kæmpe knus fra Dorte.