Mar 9, 2008

Sikke en rolig...

...weekend. Jeg sendte Jon og Maria til Reykjavik i fredags og de kommer hjem igen i morgen. Nu skal det ikke misforståes, her er skam roligt selvom de er hjemme. jeg mente bare at jeg har ikke skullet noget selv. Jeg slap for at køre dem til Reykjavik så da jeg vågnede igår(der er jo ingen grund til at sove længe selvom man har fri!) ved 8 tiden satte jeg mig ind i stuen og strikkede. Mand, det var skønt. Jeg fik strikket en blå vest færdig. Den passer på en prik til mig men jeg tror jeg sætter den til salg.

Ja jeg havde jo taget en kraftig beslutning om at jeg ikke ville købe mere garn. Men jeg kan da ikke gøre ved, at min veninde kom på besøg i går i sin fine islandske sweater og at den passede som en prik på mig. Hun vil gerne strikke den til mig og så ser vi hvad hun vil at jeg strikker til hende. Så jeg købte uld til trøjen igår.
Af garnrester slog jeg op til en spencer i str.3 år i går. Mønstret til Jons vest skal lige finpudses og så er det klar. Vesten som jeg er ved at strikke til Sandra er blevet pist væk, men jeg finder det jo nok når jeg holder op med at lede!

Husholdningskredsen i Bæjarhrepp har inviteret Gisli og jeg med i teater i dag. Vi skal se Brák i Borgarnes ved 4tiden og så spisning bagefter. Der er museum også hvor vi lige skal gå en runde og hvis jeg husker rigtigt så er det en landmand inde i dalen der har skåret træfigurer ud til udstillingen. Så er der butik med håndarbejde, både hjemmestrikket og fabrikproduceret hvilket jeg glæder mig til at se.

Hvad har jeg ellers at fortælle... Vejret er faktisk udemærket. Lidt sol en gang imellem og her ligger stadig sne.. tempuraturen = hue og vanter. Faktisk tror jeg at vi snart får forår. Dagene bliver længere og længere hver dag og det er bare herligt.

I fredags var der danseopvisning ude på skolen. Det var rigtig sjovt at se. De er sq dygtige de unger og det så bestemt ud til at de alle morede sig. Håber at der kommer billeder ind her . Nu er der kun en uge til påskeferien starter. Det bliver herligt at være hjemme i et par dag. Nå det kan ikke nytte noget at sidde her på sin flade hele dagen, jeg har et sted jeg skal være om lidt.....ja det er i vaskerummet!!!! Hyg jer.....

No comments: