Mar 23, 2008

Nogen var ude at....


....spille fodbold i går og kom til at se sådan ud. Der er ingen grænser for hvor meget energi man kan bruge på bolden koste hvad det vil. Nogen går rundt og tror at de er i skide god form og er 20 år igen he he men det er de ikke.

Gad vide om man er deprimeret eller bare i dårligt humør...men det her har været den mest elendige ferie jeg nogensinde har oplevet. Foruden at jeg har været syg, så har jeg ikke kunne finde nogen vej til at rive mig ud af dårligt humør. Kan det være at man lider af et lille pift af hjemve.... Faktisk irriterer det mig at jeg ikke bare kan tage bilen og besøge min familie når det passer mig. Ja jeg har ikke glemt at jeg valgte selv men alligevel..... Eneste som jeg synes minder lidt om min familie heroppe er Ella....jeg tager dælme også snart op at besøger hende. Nå nok om det. Jeg ved at god, høj musik er lige hvad jeg behøver og helst sidde i min bil imens og lytte. Ja helst når jeg er ene og alene så kan der jo skrues op efter behov. Så er det jo at jeg kommer til at køre for stærkt....igen.... Amy Winehouse, Beth Ditto og Rihanna de er guf for hørelsen lige for tiden.

Jeg elsker Dirch Passer. Han er simpelthen så skide sjov at man for sidesting af at grine. Det mest fornuftige jeg lavede i dag var at se Piger i Trøjen. Så er det om at følge med på DR1 når de viser film med ham. Mor, du har et tv program så kig lige for mig engang, tak du.

Jeg har ikke strikket noget af betydning i ferien..nej nej al den tid gik til spilde, hvor herre bevares. Jo jeg greb fat i strikkemaskinen. Det var ikke nogen succes og jeg havde mest lyst til at smide den ud af vinduet. Den lyst har jeg med de fleste ting der ikke makker ret! Men jeg giver ikke op jeg skal bare lige være i humør til at svinge armen frem og tilbage igen.
Jeg er da startet på mønstret på Jons vest med dødningehoveder og mangler ikke så mange omgange.

Æj for s.... god nat

No comments: