Apr 27, 2008

Jón er bidt af....

en gal cykel. Han cyklede 28km forleden med en fra klassen. Bare lige for sjov....men nu kan de cykle og besøge hinanden, hvilket er fint for benzinen er sq alt for dyr for tiden.
Her er mit sølv som skal sidde på min folkedragt. Der mangler en broche som er ved at blive lavet. Jeg syede det i min vest i går. Det har taget 6 timer og et par bøjede nåle at sy det på. Nederdelen mangler kun knapper i livet og hægter som vesten skal hægtes på. Skjorten er jeg ved at sy, det er der ikke mange ben i. Forklædet syer jeg i morgen. Vi skal sy fra kl.14 i morgen og indtil vi er færdige. Håber ikke at der kommer kæppe i hjulet! Jeg mangler at få billeder fra de andre, de skal nok blive smidt ind på siden når de er kommet i hus.

Jeg har taget et par aftenvagter i køkkenet på sygehuset hvilket har kostet mig nogle løbeture op og ned af trapper! Det er så længe siden at jeg har haft en aftenvagt sidst at jeg glemte det halve af det hele! Jeg har ikke aftenvagt før sidst i maj så det går nok det.

Maria er lige taget til fødselsdag og bliver der hele dagen hvilket betyder at hun går glip af en konfirmation vi skal til ved 2 tiden. En skam at min dragt ikke er færdig så havde jeg taget den på.....

Jeg må ind og sy jeg ville bare lige gi et lille livstegn fra mig.....hej hej

1 comment:

Anonymous said...

Hvor er smykkerne bare flotte.