Apr 14, 2008

Min cykel er lige blevet...

...luftet! Nu ved jeg hvad det var at du, far, skulle kigge på da du var heroppe sidst....min ene bremsewire virker ikke og den skal skiftes ud. Jeg må jo så bare selv kikke på det. Jeg vil godt nok lige sige at jeg har ondt i min r.. og lår. Jeg tør slet ikke tænke på i morgen tidlig. Den tid den sorg. Jeg cyklede ud til Laugarbakka og stoppede på visit 2 steder. Det ene sted var jeg inde og kikke på håndarbejde og bestille 1 dåse til bestik og det andet sted drak jeg et par liter vand :o) Vejret er simpelthen fantastisk og så skal det sq nydes. Indrømmet....jeg stod af cyklen og gik et par gange men bakkerne er sq ikke for amatører som mig.
Mand der er mange der kører stærkt ude på hovedvejen. Ja jeg har ikke råd til at sige noget, men jeg tror ikke, at jeg har kørt forbi en cyklist med 120km i timen. Dælme godt at jeg havde min klud på hovedet ellers var mit hår blæst af....ja og hovedet med! Jeg synes heller ikke at jeg var særlig stor ved siden af en trailer med vogn bagi.

Idag er det Sannes fødselsdag.....hurra hurra hurra. Te løk me det du....

Jeg smutter igen...jeg har noget jeg skal.....spise aftensmad....veller

3 comments:

Anonymous said...

Tak søs, jeg havde en god dag ;)

Anonymous said...

glæder mig til at se dig med cykelhjelm.... Hanne

Anita said...

Den havde jeg sq glemt....
Glæder mig til at se dig....med ridehjelm!!!