Apr 1, 2008

Sikke solen skinnede i.....

morges da jeg vågnede. Det er virkelig skønt at vågne med sådan et godt vejr. Herregud hvad er lidt blæsevejr bare solen skinner. Jeg benyttede også vejret til at rense asfalt af min bil. Normalt er den gul, men den var godt nok ved at blive sort. Vi takker pigdæk og høj fart for det! Nu står yaris derude og skinner om kap med solen ;o)

Så er jeg startet på at sy min islandske folkedragt. Det går strygende og er bare sjovt. Jeg havde helt glemt hvor sjovt det er at sy, både i hånd og på maskine. Men som sagt så startede vi på nederdelen og vesten. Det passede med 4 timer på skolen og 4 timers syning herhjemme. Burde faktisk lige smide en kage i ovnen så vi har noget til kaffen imorgen når vi skal mødes igen.

Til Dorte....Facebook.com er et sted på nettet hvor du kan søge på gamle klassekammerater fx. Så er der en masse unødvendige test som du kan tage. Det er faktisk bare noget der tager ens tid som man har for lidt af! Prøv det :o)

Til Tina....hvilken farve skal den være....og når nu du tager ned til Sonja og Kjeld igen, så prøv lige hendes vest.

Til Hanne....jeg glæder mig dælme godt nok til du kommer på besøg....mand vi skal snakke...som sædvanlig.

Gider ikke at skrive mere lige nu, jeg skal da ud at gå tur i det gode vejr........veller

5 comments:

Anonymous said...

nu var der ikke noget aprilsnar i din text vel :o)

Anita said...

Hej Jónas. Nei det var der ikke he he. Det havde jeg da helt svedt ud.....

Anonymous said...

Det var godt ;o)

Anonymous said...

Jónas....send mig lige din link igen saa jeg kan smide den herind eller bare ha den i bookmarks.. Tak tak

Anonymous said...

www.blog.central.is/jonask