Apr 29, 2008

Det var lige det der med.....

...kæppene! Ja der var sq mange og de bliver ikke beskrevet her og nu. Men herregud jeg når det nok. I det hele nærmer det sig 90 timer som jeg har brugt på at sy. Det er da et ganske pænt tal... Utroligt hvis jeg virkelig har haft tålmodighed til at sidde stille så længe. Tænk sig jeg behøver aldrig nogensinde mere at købe fint tøj... eller det er hvad jeg prøver med et kæmpe smil at bilde mine omgivelser ind he he he.

Jeg fik skiftet olie på min bil i dag. Det er der da ikke noget spændende ved bortset fra at jeg efterlod bilen med radio skruet op i det højeste, vinduesviskerne havde jeg sat til og og blinklys og hele molevitten. Jeg ville gerne ha set mekanikeren da han startede bilen og kørte den ind på værkstedet. Ja jeg kunne ikke lade være.. Man får da kun det sjov man selv laver...

Jeg syntes også at det var sjovt da jeg som 14-15 årig cyklede rundt med Steffen og Kim. Vi var oppe hos Karl Lap i kiosken. Der var fulde tyskere som stod og brækkede sig over et hegn på den anden side, nogle huse længere nede. Lige præcis ved det røde bindingsværk! Jeg kørte af sted og sparkede den ene i r.... så han væltede ind over hegnet.... Håber dælme mine egne aldrig finder på den slags ting.... Hvilket minder mig om at for nogle år siden gik jeg og børnene nede på Bagenkop Stadium(:o). Der var vist gadeturnering. Vi mødte Ivan og en til. Æ det din dem dæ sagde Ivan. Det kunne jeg jo ikke løbe mig fra. Elisabet hu ligner sq da godt nok dæj Anita.
Hu er lidt mer roli end mæj sagde jeg........så kom det tørt fra Ivan....det jø heller id nou!!!!
Nå setter jæ og får hjemve ijen.....

Sad forleden og tænkte over alle de folk i Bagenkop (og omegn herunder Bornholm) der har skabt sig et øgenavn endten med vilje eller velfortjent. Dirrelitten, Palausen, Gokke, Laika, Bass, Linus, Bøvs, Ja, jeg er i familie med over de halve. Jeg må lige snakke med mor Sonja for jeg kan ikke huske flere lige nu og jeg ved at der er mange flere. Kan I kære læsere huske nogen så smid dem lige ind i kommentarer. Tak tak. Hvad sker der ellers i Bagenkop for tiden.....mand jeg ville gerne en tur på Bagenkop kro bare lige et smut....

Farvel vi snakkes..

1 comment:

Anonymous said...

Så kom dog hjem!!... Du kan jo ikke blive væk alligevel ;) :P